Informacyje

~Merry :')

czwartek, 3 października 2013

Rozdział 4

Siemanko Tu Merry i Aro <3 Poprosiłybyśmy o komcie pod rozdziałami :D Wiecie to motywuje i przynajmniej jak coś się nie podoba to wiemy przynajmniej co mamy poprawić :] A oto i nasze wspólne wypociny ;*
***
-Ej debile zapierdzielać na górę i spać jutro nasz pierwszy dzień w szkole :P-zaklaskałem w dłonie.
-Spox Piotruś już bierzemy tyłki w troki -Tak Am wiem że bierzecie.
Już po chwili cała nasza brygada nie licząc 1D była u siebie w pokojach . 
Am ma pokój z Jake'm , ja mam z Fabian'em a David ma z Chris'em.
***
O boshee nie moge spać! Mam nadzieje że Jake nie śpi...
-Jake.
-Co Am?
-Nie śpisz?
-Nie, nie mogę...
-To smutamy razem bo ja też nie mogę.
-Smuteczek :C
-Albo?
-Albo co?
-Suwaj tyłek śpię z tobą!
-Spox.
No i wpakowałam się Kubie do łóżka.Jest milusio, cieplusio itd no to moge spać!
***
Czy ten debil Kuba mnie ze pchał z łóżka?! Nie daruje! A na marginesie która jest? Jest 6:00. No to mam pretekst! No to idę sobie do łazienki...O mam słitaśny różowy kubeczek już moge rzygać tęczą! Ale z drugiej strony moge go napełnić...Tak! Hahahh Kubuś szykuj się na zemstę!
NO więc mam kubek pełen zimnej wody i chyba wiadomo co z nim zrobie?
I chlup! Kuba mokry leży na podłodze! I teraz mam przechlapane! 
-Uciekać!
I tak rozpoczełam sobie dzień. A teraz biegiem do kuchni! A w kuchni Zayn. Mam deskę ratunku!
-Zayn ratuj! Jake mnie zaraz dopadnie!
-Co mu zrobiłaś?
Do kuchni wpadł mokry Kuba.
-O to zrobiła!
-No co? Ty mnie z łóżka ze pchałeś!
-Spaliście w jednym łóżku?
-Tak bo nie lubie spać sama pierwszego dnia.
-Ok rozumiem.
-Czyli po prostu zemsta?
-Tak Jake zemsta.
-A to spoko. Ide się przebrać.
I poszedł. A ja wyszłam z za pleców Zayn'a i zrobiłam sobie śniadanko.
-Zrobić ci też?
-Dzięki ale jadłem już.
-Stary przepuściłeś szanse bo Am nigdy nie zrobiła by dla kogoś śniadania.
-Fabian tobie jakoś robiłam śniadanie no i teraz muszę zrobić Jake'owi.
-Czyli ze pchał cię z łóżka?
-Tak a ja go potraktowałam wodą.
-Norma.
***
O Boshe jak ta  szkoła wygląda! Hahahh będzie zabawa.
-Dobra co mamy teraz?
-Wychowawczą?
-Która sala?
- Nr 26
-No to chodźcie tu jest 24 czyli to tamte drzwi.-wskazałam sale nr 26.
-Hhah zdążyliśmy przed lekcją!
-Chris ciulu głupi jest już po dzwonku!-sprostował Piotrek.
-David pukaj.-powiedział Fabian. 
No i zapukał.
-Przepraszamy za spóźnienie .-odparliśmy wszyscy na raz.
-Oh to wy jesteście tymi nowymi uczniami z wymiany?-zapytała nauczycielka.
Jako że ja i Kuba staliśmy na przodzie i angielski opanowaliśmy do perfekcji my przedstawiamy.
-Tak to my.-zaczął Kuba.
-Ja jestem Amanda a ten obok to Kuba.
-Za mną jest Fabian i Piotrek.
-A za nimi Krzysiek i Dawid.
-Możecie na nas mówić...
-Na mnie Am a na Kube Jake.
-Na mnie Peter a na niego Fabian.
-Mi Chris a on to David.
-No to miło was poznać.-powiedziała Pani Walter.
-Opowiedzieć coś o nas?-spytał Jake.
-Tak prosimy.
-To ja... Interesuje się sportem i słucham rapu ale nie przeszkadza mi to że ktoś np. słucha pop'u .
-To że jestem Jake to wiecie.No to interesuje się informatyką i słucham rapu .
-Jesteś prymusem.
-Tak dzięki Am.
-Nie ma za co :P
-No to teraz ja. Jestem najbardziej ogarnięty z tej szóstki lubie sport i muzyke no i motoryzacje.-Peter.
-Cóż pochodzę z Portugalii ale Polska to mój ulubiony kraj.
-Hahah jestem rudy i lubie sport :P
-A ja lubie 1D i dobrze mi z tym!
-Fabian! Znowu ci się przypomniało co?
-Tak muszę dotrzymać tradycji.
-Jake możesz mi pomóc?
-Nie.
-Dlaczego?
-Bo wylałaś na mnie wodę.
Usłyszeliśmy śmiechy klasy i to nas zaniepokoiło bo oni to wszystko słyszeli.
-Dobra skoro skończyliście to zaraz was posadzę.
-Ej ale ja chcę z Am.-powtórka z rozrywki? Wszyscy zawsze chcą ze mną siedzieć.
-No to Am z Jake'm na sam tył. Peter do Angel.Fabian do Brad'a a Chris i David na tył.
***
Jest na reszcie dzwonek! Wolność! Chwała żyrafie!
-Am czyżby chwała żyrafie?
-Tak Fabian. Chwała żyrafie.
Zaczepił mnie jakiś chłopak.
-No cześć ja jestem Josh.
-Am.
-A jaki sport lubisz najbardziej?
-Grać to w kosza a oglądać to wrestling.
-Serio wrestling?
-To aż tak dziwne?
-No wiesz u nas to chodzą tylko same pustaki.
-Hhaha już cię lubie.
-Am!
-Tak Fabciu?
-A to że tradycja.
-Hah jaka tradycja?
-A Fabian przez to że miałam noge i rękę w gipsie teraz mnie wszędzie nosi po korytarzu.
 -To twój chłopak?
-Nie jestem wolna :)No to bay.
***
No i jak się podoba? I jak myślicie czy status Am "wolna" się zmieni? I jaki chłopak z 1D albo ze szkoły będzie tym szczęściarzem? 
No to Bayamy!
Aro i Merry <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz